Od sezonu 2016/17 sponsorem tytularnym rozgrywek był Totalizator Sportowy z marką Lotto. Marka nadal będzie wspierać Ekstraklasę, wypadnie jednak z jej nazwy, zniknie jednak z nazwy rozgrywek. Jednocześnie jej logo pozostanie na koszulkach zespołów.
Liga będzie funkcjonować jako PKO BP Ekstraklasa i będzie miała nowe logo. zaprezentowano również nowe logo. Jedną z nowości ma być także sposób wręczania pucharu zwycięskiej drużynie. Trofeum przekaże wybrany kibic klubu, który okaże się najlepszy po ostatniej ligowej kolejce.
PKO BP od poprzedniego sezonu było partnerem głównym oraz oficjalnym bankiem rozgrywek, logo banku było obecne na koszulkach 16 drużyn ligi, stadionach i transmisjach z meczów.
Bank podpisał umowę sponsorską obejmującą okres do końca sezonu 2020/21.
W rozmowie z portalem "Sportowe Fakty", prezes banku Zbigniew Jagiełło mówił o tym, jakie cele przyświecają firmie.
– Od kilku lat przyglądaliśmy się polskiej Ekstraklasie i jesteśmy teraz gotowi na to, by zostać jej sponsorem tytularnym. Nasza działalność nie będzie tylko wprost wizerunkowa. Chodzi o to, byśmy wykorzystali ten tytuł i ten wizerunek, by mieć więcej lojalnych klientów. Poza tym piłka nożna to nie tylko sport i biznes. (…) Współpraca z Ekstraklasą to również misja – podkreślił Jagiełło.
źródło: polskieradio24.pl, tvp.info